-->

News Info

Hamba Amatiran

Sekali lagi, Aku Hanya Hamba Amatiran

Aku lah itu semangat merubah masa jahiliah menggebu gebu!

Share Tazkirah sosmed tiada henti bahkan tak jarang pula aku sendiri yang menulis demi mengajak dan meluahkan apa yang berlaku disekitaran,tanpa peduli yang aku ni masih dalam tahap Munafik.!

Tetapi bukankah Dakwah adalah tugas semua Kaum Muslimin wa Muslimah?,yee lah ini hanya difahami oleh people-people dengan akal dan pemikiran yang agamis atau faham agama dan kerja Dakwah (bukan mengatakan kalau aku faham!).

Tapi you know lah manusia ni punya banyak warna pemikiran pada kita,terkadang baik masih dipandang buruk.

Perjalanan Hijrah ini memang bukan dengan bentangan karpet merah,tentulah Allah akan menguji

Hamba yang telah mengaku beriman tetapi sekali lagi aku Masih Amatiran untuk gelar

Hamba, terkadang Allah uji melalui mulut Manusia yang tanpa filter.

Walau hati tetap berusaha dibelakang pelindung tetapi hati itu, tetap menangkap cibiran yang masih berlalu lalang hingga saat ini.

Sekali lagi, Aku Hanya Hamba Amatiran

Sumber: Motivasi Hijrah Indonesia

0 Response to "Hamba Amatiran"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel